I got my background at ZingerBug.com

My Anny & our Baby & our Cat :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
U got me! ^_^

They are my cute buddies :)

Tuesday, August 23, 2011

Addicted, kne buat, mesti buat! haha

Hye kiut readers..

Post ini mengenai amende yg sy ske buat dalam masa 1 hari.. kalo xbuat xbole kowt haha...
aktiviti ni adalah aktiviti wajib tambahan ye, xtermasuk aktiviti yg kompom wajib bt cam mandi n makan n solat kayh!

Check this out...



Ngadap laptop!
Bt la pape pn... slalunye tgk movie,online, mein game.



Online!!!
Bka fb, email, BLOG, Google current issue and hot stuff plus.. chatting muahaha!!



Dengar lagu~~~



Main game!



Msg hihi~

dgn~~~
My B...hihi
Sy ske msg die.. WAJIB bt sbb die ddk jauh huhu



Tido haha! or take a nap for a while.. * a while ler sngt~~


Makan mknan ringan.. :p
hehehe~~


Layan my pet :)

My kucen n rabbit yg manyak 2 hihi


plus...
lpas ni kne 

Apo laie... Keje daa (kecuali hari citi loh)~~ 


Korang pula mcm mane??

~xoxo~


Love,
Yuki




2 comments:

anumuchan said...

akak wjb kena masak hari2.wuwuwuuu..

yukicumil said...

sy nnt ble da de husband mst same cam akak jgak rsenye hihi~

xpe2, masakan sndri kn de best ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^_^

Heart It