I got my background at ZingerBug.com

My Anny & our Baby & our Cat :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
U got me! ^_^

They are my cute buddies :)

Saturday, October 29, 2011

Yuki@Awan Biru



Good night all..:)

lme kn sy x update..

sowey.. skrg sibuk ngn keje..
since ade mse lapang ni, sy nk update cikit..

Ari ni nk update sal my picture mse on flight dri Lgkawi 2 KL,,

walopn msenye jup je tp smpt lg snap pic dri ats awan hehe..

bkan pe, sngt tertarik ngan kebesaran Allah ni.. view nye menarik minat sy..

Hopefully kowg pn ske ye :)






Ni kt ats tnh agi hehe






























~The End~




Love,
Yuki

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^_^

Heart It