I got my background at ZingerBug.com

My Anny & our Baby & our Cat :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
U got me! ^_^

They are my cute buddies :)

Monday, March 21, 2011

BUbu :) si comot cayunk..



Hye, I'm back again.. 
Ohok! Ohok! (batuk) haha.. 
da bersawang ke blog sye neh? oh no.. it still alive lah hehe..
Lme da xbka blog, but today I wanna post about my another rabbit.. 

Si BUBU! 

Well, firstly.. Bubu neh aku beli mase die kecik agi.. 



comel kn? :)


Bubu neh ak beli dia sme ngan Olen.. korg ingt lg x Olen? :( .. Cdeh.. die da xde..
Since Olen da xde, Bubu xde kwn beik die, jd ak manjekn die lbh ckit..hehe.. Bubu ske lepak kt dlm umah.. (seb beik die x "poop n shhh..~~~" lam umah.. :p)
Memula ak ingtkn die ni a girl.. since makcik yg jual 2 ckp die girl, 
so ak pn dress up die cm girl la kn hehe...


tgk nie, die ske posing :)




Malu2 :)


:)
Smile.. I'm a girl wanna be :p

Tp kn the biggest suprise yg nk share ngan korg iyelah... jeng jeng*
Bubu senarnye si jantan yg lg macho n coOl!!!! bkan girl beb huhu..
Tertipu upenye slame neh...
xcaye????.. caye lah!  itu kenyataanye..

 korg tgk la die ble da besau.. 

CoOL or nmpk garang?? grrr~
Bubu encem.. :)

Uhuuu~~~~

Comel x die?
Comel kn..kn..

Well nex time sye nk tnjuk kt korg mende ape yg bubu pling xske.. hoho~

C ya..
~xoxo~
Emmuuahh!


Love,
Yuki







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^_^

Heart It