I got my background at ZingerBug.com

My Anny & our Baby & our Cat :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
U got me! ^_^

They are my cute buddies :)

Tuesday, March 22, 2011

Kawan, Sahabat, Selamanya :)

Olla~
I'm back again..
ummmpphh....ari ni dgn cerita sal me, my friend n our vacation :)

Tetibe ari ni windu kt dieowg sume.. 
Guys.. I miss u... huhu 

tgk pic korg yg ni mmg meleleh jgak ayor mata awok ni huhu..


Dkt lobi Otel :)

Luv ya :)
Dkt Kilang Tea Boh :)
NUtto :)
Boh :)






One day nk ddk kt cni :), wish my dream come true.



Aksi Super Saiya Nutto!

Tgh shopping yok!
Kami Budak Umah Pantai :)



I LOVE u guys..

besok2 kte pg bercuti kt pantai dpn umah dlu eh..
Kt Ganu nun.. :)



I LOike! 

~xoxo~


Love,
Yuki

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^_^

Heart It