I got my background at ZingerBug.com

My Anny & our Baby & our Cat :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers
PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers
U got me! ^_^

They are my cute buddies :)

Monday, April 18, 2011

Hitam Puteh :)

Camat malam sume :)
I'm again, 
arini xde mende nk ngomel panjang2 cume nk share 1 of my fav black n white pic :)
pic ni amek mase sye g bercuti dgn my best buddies dkt BOH Plantation :)


Sye paling ske pic ni, haha xto nape, tp lam pic ni nmpak kteowg sume mcm tgh blurrr, pnat n ade agenda msg2 hahaha!


Nih pic 3 budak gonjeng yg gle camera! ahaks! mak syg uols noks~~
2 je hihi~
pic hitam puteh  kegemaran! 

Love,
Yuki

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^_^

Heart It